نرم افزار شماره ساز مجازی Phoner 2nd Phone Number
نوشته شده توسط : SINA

نرم افزار شماره ساز مجازی Phoner 2nd Phone Number

 

برای ارسال پیامک و تماس ، برنامه Phoner را به صورت رایگان بارگیری کنید. برای محافظت از حریم خصوصی شماره تلفن شخصی خود ، شماره 2 تلفن را برای زندگی شغلی یا اجتماعی خود اضافه کنید.

Phoner چندین شماره تلفن دوم جدید به شما می دهد تا بتوانید برای زندگی شخصی ، شغلی و اجتماعی خود شماره های مختلفی داشته باشید.

شماره تلفن جدید Phoner 2nd به شما امکان می دهد تا در شرایطی مانند خرید و فروش در Craigslist از آشکار کردن شماره تلفن اصلی خود ناراحت باشید ، یک شماره مشعل رایگان برای تماس و یا ارسال پیام به صورت ناشناس دریافت کنید. از Phoner به عنوان برنامه پیام کوتاه و تماس امن و خصوصی خود استفاده کنید!

Phoner از ضبط تماس برای تماس های ورودی و خروجی پشتیبانی می کند. قبل از اینکه تلفن را تحویل بگیرید یا به پیام متنی پاسخ دهید ، می توانید برای شناسایی شناسه تماس گیرنده جستجوی شماره تلفن را انجام دهید. قبل از پذیرش تماس ورودی می توانید شماره تماس گیرنده را جستجو کنید تا تماس گیرنده روبو ، تماس گیرنده تقلبی یا تماس هرزنامه را تشخیص دهید.


*** چرا شماره 2 برنامه شماره تلفن؟ ***

خواه یک وکیل ، بانکدار ، راننده Uber ، راننده تاکسی ، خریدار یا فروشنده در Craigslist یا Ebay ، افسر پلیس باشید ، احتمالاً باید شماره تلفن خود را به کسی بدهید که به سختی می شناسید تا بتواند برای شما پیام کوتاه کند یا با شما تماس بگیرد. شما نمی خواهید شماره تلفن شخصی خود را اعلام کنید. با استفاده از برنامه شماره تلفن Phoner Second ، می توانید شماره تلفن های مختلفی را برای نیازهای مختلف خود اضافه کنید و آنها را بدون به خطر انداختن شماره شخصی واقعی خود به آنها بدهید. Phoner به شما امکان می دهد شماره تلفن خود را برای تلفن های Android خود اضافه کنید. شماره تلفن های یکبار مصرف را برای تماس های ورودی ، خروجی و پیام کوتاه برای مشاغل مختلف و زندگی اجتماعی خود اضافه کنید.

*** تلفن و متن خصوصی Phoner چیست؟ ***

شماره تلفن دوم Phoner به شما امکان می دهد شماره های تلفن خصوصی را برای پیام های متنی و تماس ها دریافت کنید. به جای اینکه هر بار تلفن مشعل بخرید ، Phoner به شما امکان می دهد هر بار که به آن نیازی ندارید شماره تلفن خود را بسوزانید و سپس تلفن جدید دیگری را تهیه کنید.

*** چه کسی از Phoner استفاده می کند؟ ***

✓ افرادی که در هنگام ارسال پیام کوتاه و مکالمه برای مکالمات خصوصی و حریم خصوصی ارزش قائل هستند
✓ افرادی که می خواهند از پیام های متنی خود محافظت کنند و از شناسه تماس گیرنده واقعی خود برای حفظ حریم خصوصی محافظت کنند.
✓ افراد حرفه ای مانند وکلا ، بانکداران ، افسران پلیس ، معلمان ، فروشندگان با دریافت خط تلفن دوم می توانند شماره تلفن کار خود را از شماره شخصی خود جدا کنند.
calling تماس و پیامک بین المللی و شماره تلفن های بین المللی از بیش از 20 کشور مانند ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا ، انگلستان و فرانسه
✓ وب سایت ها ، برنامه ها و خدمات ثبت شده که به شماره تلفن دوم نیاز دارد
✓ خرید و فروش در آمازون ، Ebay ، Craigslist ، Etsy و سایر سایت های تجارت الکترونیکی
line خط تلفن 2 را برای دفتر کار خود جدا کنید


✓ ضبط تماس برای آندروید. اکنون می توانید مکالمه تلفنی و مکالمه را ضبط کنید.
support پشتیبانی از Reverse Number Lookup تضمین می کند می توانید شناسه تماس گیرنده را شناسایی کرده و قبل از برقراری تماس ، شماره تلفن را از طریق تماس گیرنده ناشناس انجام دهید.
numbers شماره تلفن های مشعل یکبار مصرف برای شبکه های دوستیابی مانند Tinder ، Match ، Zoosk ، Plenty Of Fish (POF) ، Grindr و غیره
✓ ثبت نام در وب سایت ها و برنامه های دیگر
✓ به چندین شماره مشعل یکبار مصرف نیاز دارد که پس از استفاده می توانند بسوزند
number شماره تلفن جایگزین جدید برای تماس و پیامک کسب و کار
mail نامه صوتی خود را سفارشی کنید

*** ویژگی های تلفن تلفنی ***
+ هر کد منطقه را انتخاب کنید و یک شماره حق بیمه موقت دریافت کنید
+ تماس گیرندگان ناشناس را شناسایی کرده و قبل از پذیرش اطلاعات آنها را جستجو کنید
+ شماره تلفن های متعدد دوم ، سوم و چهارم مختلف موقت یا دائمی همه در یک برنامه متمرکز و مدیریت می شوند
+ Burner شماره تلفن ها برای جلوگیری و فیلتر کردن ارتباطات مختلف شما. پس از اتمام کار ، با سوزاندن شماره تلفن خود ، ارتباطات بعدی را مسدود کنید.

لطفاً با مسئولیت پذیری از ویژگی ضبط تماس استفاده کنید. شما باید از نظر محلی ، ایالتی ، ملی و هر قانون بین المللی در مورد ضبط صدا تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: شماره مجازی , نامبرکده ,
:: بازدید از این مطلب : 8275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: